Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвместимост на скоростни кутии 147/156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съвместимост на скоростни кутии 147/156

    Колеги скоростните кутии на 156 1.8 и 147 2.0 съвместими ли са?
    Alfa's do't drop oil...they mark their territory

  • #2
    Никой ли не е чувал нищо по този въпрос колеги?
    Alfa's do't drop oil...they mark their territory

    Comment


    • #3
      От гледна точка взаимозаменяемост (присъединителни размери и т.н) не знам, въпреки, че в документацията E-learn двете кутии ги дават с еднакви кодови наименовения.

      От гледна точка на преводни числа имат минимална разлика само при 5 - та предавка. Тази при 147 е съвсем малко по-бърза.
      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:47.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        съединителите действат различно,другото трябва да пасне
        alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
        alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
          съединителите действат различно,другото трябва да пасне
          До колкото знам 147-та ми е с обикновен съединител а не с демфер.При 1.8 156 как е положението? Какво имаш впредвит с това,че двйстват различно?
          Alfa's do't drop oil...they mark their territory

          Comment


          • #6
            механизма на съединителя,долна помпа моята е с лагер помпа при 156 мисля е с външно бутало и аксиален лагер,но мисля че има и 147ци с аксиални лагери
            alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
            alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

            Comment


            • #7
              Това дали е с лагер помпа може да се види и отгоре предполагам?Ако няма помпа върху скоростите то значи е с лагер помпа ?
              Alfa's do't drop oil...they mark their territory

              Comment


              • #8
                да вижда се,при лагер-помпата влиза един маркуч към съединителя
                alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                Comment


                • #9
                  Ок.Колега.
                  Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                  Comment


                  • #10
                    156-ци има и с двата модела кутии, с външна помпа и с лагер помпа, наблюденията ми са за 1,8 и 2,0 моторите. На теория са еднакви, няма нищо невъзможно което да се преправи с минимална намеса, зависи от майстора ти. Ако ще си я правиш сам би било добре да намериш същата. Каква е причината за смяната?
                    Доколкото се сещам на 1,8 бяха малко по-къси скоростите, т.е. ако ще се слага кутия от 1.8 на 2.0 мотор ще се развърта по-бързо за сметка на максималната скорост, съответно и обратно.
                    Преди години имаще тема за кутий с предавателни числа, взаимозаменяеми и т.н., но ме мързи да я търся в момента, че с телефона е леко неудобно и тегаво.
                    Last edited by mirchozo; d.m.y г., 16:55.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #11
                      И моите и тези от 156-та са със лагер помпа.Обмислям смяната защото усещам някаво тупкане при натискане на съединителя и при отпускане и то не всеки път.Като я оставя на 5-та на място и я бутна напред,назад е нормално да се чуе някакво чакане при всички коли.Но при моята е доста осезаемо и изразено което ме навежда на мисълта че може да е проблем с дифа.Но пък от друга гледна точка си мисля,че може да е и от съединителната група въпреки,че нямам проблем с превключването на скоростите от както смених маслото иначе преди това ми затягаше лоста при включване на 3-та и 4-та.Относно скоростите от 1.8 156 ако са по къси обмислям да сложа 5-та скорост от моята скоростна на 1.8-та но ме притеснява,че заради различното износване може да шуми или вие.
                      Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                      Comment


                      • #12
                        Писах вече по-напред, че само 5-та е по-къса при 156 и то със съвсем малко. При останалите предавки разлика в преводните числа няма.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Писах вече по-напред, че само 5-та е по-къса при 156 и то със съвсем малко. При останалите предавки разлика в преводните числа няма.
                          Именно заради това обмислям да монрирам 5-та от моята.Пък и това е свързано с най малко разглобяване ако не се лъжа.Мисля че само с сваляне на капака и подмяна на зъбното за пета.
                          Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                          Comment


                          • #14
                            Има разлика в накрайниците на жилата за скоростите и в избирача на скоростите и планката , където се закачат жилата на кутията. Жила от 147 не могат да се закачат на кутия на 156 и обратното. С две думи ако сменяш кутията трябва да свалиш от старата планката , избирача и тежестта и да ги прехвърлиш на новата кутия.Захващането е същото и пасва 1 към 1. Иначе конструктивно са еднакви.
                            Естествено предавателните числа не са.И двете са с лагер помпа.
                            Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                            За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от zaryto Покажи съобщение
                              Има разлика в накрайниците на жилата за скоростите и в избирача на скоростите и планката , където се закачат жилата на кутията. Жила от 147 не могат да се закачат на кутия на 156 и обратното. С две думи ако сменяш кутията трябва да свалиш от старата планката , избирача и тежестта и да ги прехвърлиш на новата кутия.Захващането е същото и пасва 1 към 1. Иначе конструктивно са еднакви.
                              Естествено предавателните числа не са.И двете са с лагер помпа.
                              Много добро инфо колега.Благодаря.Някой по запознат да каже подмяната на 5-та скорост дали ще се размине само махане на капака на скоростите или трябва да разцепя скоростите.
                              Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                              Comment

                              Working...
                              X